Siirry sisältöön
Lifedream
  • Meistä
    • Minusta
    • Kissat
    • Kanat
    • Vuohet & lampaat
    • Meidän koti
  • Koirat
    • Omat koirat
    • Tiimi
    • Kasvatit
    • Muistoissa
  • Pentuja
    • Ostajalle
    • Kotia etsii
    • Pentulaatikko
    • Pentusuunnitelmat
    • Arvoni
    • Pentublogi
  • Koulutukset
    • Kaikki palvelut
    • Salon kurssit
    • Paimion kurssit
    • Agilitykurssit
    • Pentukurssit
    • Lajikokeilut
    • Maastokurssit
  • Materiaalipankki
  • UUTISET
  • LUE BLOGIA
Lue lisää!

B-litter

Born 1.8.2009

C.I.B FIN MVA EE MVA LV MVA LT MVA RU MVA JV-04 RKFV-07 SANDCASTLE’S ZOOT SUIT & Lifedream Lady Freyja

More information

Lifedream

Tervetuloa tutustumaan kotisivuilleni! Olen innokas koiraharrastaja Salosta ja tällä sivustolla esittelen koiriani, kasvatustoimintaa ja osa-aikaista koira-alan yritystäni. Pidän myös treenipäiväkirjaa useassa eri lajissa. Järjestän erilaisia koulutuksia asiakkaille. Tutustu toimintaan etusivun linkeistä!

Siirry etusivulle tästä

Instagram

Eilen oli kevätkauden viimeinen agilityvalmennus. Oli tosi kuuma päivä ja koska edelleenkään ei ole omaa autoa, raahasin kaikki kolme tyttöä halliin odottelemaan. Olin tosi hämmästynyt kun ne suurimmaksi osaksi odottivat ihan hiljaa vuoroaan, vaikka varmasti kuulivat minun ja muiden koirien äänet. Odotus ei ole koskaan ollut meidän vahvin puoli 😅 Irmalle (Lifedream Busy To Hope) tänään läpäisty paimennuksen taipumustesti! Sain mielettömän ihania kuvia Irman ja Luntun veljestä Pepestä (L. Hopeful One). Pepe omistajansa Lauran kanssa oli osallistunut Hope-pentueen isän omistajan Kiiran järjestämälle maastoleirille viime viikonloppuna ja kuvat on ottanut Ella Pajarinen. Ja kyllä, Pepe on soopelimerle!❤️ pepe on reippaan oloinen kaveri, jonka kanssa Laura harrastaa maastojuttujen lisäksi myös agilitya. Eilen tuli tieto, että Piikun äiti Deia on nukkunut pois 💔  en varsinaisesti Deiaa tunne henkilökohtaisesti, mutta sen kuvassa oleva tytär on minulle kaikki kaikessa! Vaikka yleensä en halua sänkyyn koiria, otin Piikasen nukkumaan kanssani viime yöksi ja nukuttiinkin hyvin kylki kyljessä. Piiku on toimelias, tarmokas, haukkuva, herkkä koira, joka muutti täysin mun ajatukset siitä millainen hyvä collie voi harrastuskoirana olla. En kestä ajatusta siitä, että joskus meidänkin yhteinen elo päättyy. Voi kun päästäisiin taas kunnon lenkeille! Auto on nyt kolmatta viikkoa korjaamolla ja kaikki lenkkeily ja harrastaminen on jäänyt lähes kokonaan. Yritån pysyä positiivisena sen suhteen, että auto luvatusti tulee kuntoon, mutta aina en jaksa. Kaipaan pitkiä ja rentoja lenkkejä koko lauman kanssa. Ensi viikolla on tosi outo viikko, sillä yhtään asiakaskoulutuksia ei ole! En tiedä miten on tällainen päässyt tapahtumaan, mutta tästä on sitten ensi perjantaina hyvä aloittaa kolmen viikon kesäloma! Loma tarkoittaa vapaata päivätyössä, mutta illat olenkin sitten kouluttamassa. Mimmin veli Papu (L.King of the North) osallistuu tänä viikonloppuna järjestämääni Joka sessen maastoleirille. Olipa tosi kiva nähdä se pitkästä aikaa ja huomata miten kivasti se on kehittynyt. Nuoresta iästä huolimatta keskittyi hienosti jäljen alkeistreeneissä ja esinetreenien lopuksi minäkin pääsin kokeilemaan sen kanssa leikkimistä! Parasta! ❤️ Kiitos Leena, että pääsitte osallistumaan! Huomenna jatketaan henkilöhaulla! Siinä Papu on jo kunnostautunut ja onpa sitä sanottu ihan "koneeksi" 😅🙏 Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! ❤️🙏 Mä aloitin sen katsomalla pitkästä aikaa Harry Potter ja Viisasten kivi-leffan. Aion katsoa ne kaikki! Lisäksi aloitin kuuntelemaan kyseiset kirjat toista kertaa. Lukijana on Vesa Vierikko ja nää on ihania!! Suosittelen! Tunnen itseni ihan 10-vuotiaaksi mikä on hyvä, koska sen ikäisenä ei ollut äänikirjoja olemassakaan. Eikö myöskään Harry Potteria. 😅 Tämä vuosi piti olla meidän kisavuosi. Tarkoitus oli keskittyä täysillä agilityyn ja ehkä käydä paimentamassa siinä sivussa. Onhan tässä vielä puolet vuodesta jäljellä, että ehkä kerkiän vielä, mutta silti harmittaa. Tuntuu, etten pääse koskaan siihen moodiin, jota kaipaan. Haluaisin käydä kisoissa jos ei nyt joka viikko, niin ainakin kuukausittain. Tavoitteet ei ole korkealla, mutta jossakin sentään.. Tämä on kuva vuodelta 2019 kun oltiin jossain retkeilemässä. Kuvassa on urokseni Jukka. En muista missä oltiin tai kenen kanssa, mutta mukavaa varmasti oli! Jotenkin juuri nyt tuntuu kaikki koiraharrastukset kaukaisille tavoitteille. Tämä vuosi on kyllä mennyt niin pieleen kuin voi mennä. Kaikki haaveet olen saanut heittää romukoppaan oman terveyden ja nyt auton ongelmien takia.

Valikko

  • Meistä
    • Minusta
    • Kissat
    • Kanat
    • Vuohet & lampaat
    • Meidän koti
  • Koirat
    • Omat koirat
    • Tiimi
    • Kasvatit
    • Muistoissa
  • Pentuja
    • Ostajalle
    • Kotia etsii
    • Pentulaatikko
    • Pentusuunnitelmat
    • Arvoni
    • Pentublogi
  • Koulutukset
    • Kaikki palvelut
    • Salon kurssit
    • Paimion kurssit
    • Agilitykurssit
    • Pentukurssit
    • Lajikokeilut
    • Maastokurssit
  • Materiaalipankki
  • UUTISET
  • LUE BLOGIA

Designed with WordPress

  • Tilaa Tilattu
    • Lifedream
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • Lifedream
    • Tilaa Tilattu
    • Kirjaudu
    • Kirjaudu sisään
    • Kopioi lyhytlinkki
    • Ilmoita sisällöstä
    • View post in Reader
    • Hallitse tilauksia
    • Pienennä tämä palkki